“Els imperis implícits”, el meu nou llibre

Bloc de l'Antoni Casals i Pascual

  Acabo de veure la llarga temporada que fa que no publico cap entrada en aquest bloc. I no és que m’hagi prodigat gaire en els altres que “mantinc”, per dir-ho d’alguna manera.
La veritat és que aquest 2013 ha estat un any emocionalment i professionalment complicat per a mi. la impossibilitat ètica de seguir en càrrecs de direcció o gestió en l’àmbit sanitari m’ha portat a recuperar la meva vida professional com a metge, ara en l’àmbits de la geriatria i dels malalts crònics. Certament, molt més gratificant que haver de compartir decisions que comporten el progressiu desmantellament del sistema de salut del nostre país.
En paral·lel, i no us sabria justificar per què, la meva activitat, diguem-ne cultural o literària ha sofert una davallada més que considerable. Tant, que m’ha costat gairebé un any revisar i acabar de posar “en òrbita” un recull de poemes que…

View original post 160 more words

Anuncis

Deixa un comentari

