Imatge

“El desencís”, un poema per a un nou projecte

El sol encén les fulles del jardí,
delimitant camins d’ombra benigna
per on passen els mots i s’arreceren
quimeres d’un futur que no s’atura.

Raja el desig, el vent bat les banderes
i el mar conté els greus crits en una onada
inhòspita que esborra els noms: l’arena
mai no ha tingut memòria ni és eterna.

A la vora del mar, hi ha melangies
ocioses que esperen l’arribada
d’una llum i un capvespre més propicis.

Jo m’ho miro de lluny. Tantes vegades
m’he sentit tan distant de la meva ànima,
que tant m’és si el vaixell ha perdut l’àncora.

Anuncis

One comment on ““El desencís”, un poema per a un nou projecte

Deixa un comentari

